TKOMP Blog

8 marca 2023

System dystrybucji pasków wynagrodzeń

Przy współpracy z naszym klientem zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy aplikację do dystrybucji pasków wynagrodzeń i innych dokumentów finansowych.    Cel aplikacji (…)

Zobacz więcej
3 stycznia 2023

Przedłużanie ważności surowca

Dowiedz się jakie korzyści daje wdrożenie naszego rozwiązania. Proces przedłużania ważności surowca jest istotnym elementem zarządzania magazynem, utrzymania jakości produktów (…)

Zobacz więcej
8 kwietnia 2021

Jakie dokumenty możemy sklasyfikować jako dokumentację systemową?

Dokumentacja systemowa to zbiór dokumentów, które określają sposób oraz zakres działania organizacji zgodnie z wybraną normą jakościową. Prawidłowo prowadzona dokumentacja (…)

Zobacz więcej
9 grudnia 2020

Reklamacja towaru z tytułu wady

Kodeks cywilny wyróżnia dwa rodzaje wad zakupionych rzeczy: wady fizyczne oraz prawne. O ile wady fizyczne łatwiej jest sobie zobrazować, (…)

Zobacz więcej
1 grudnia 2020

5 mitów związanych z reklamacjami

Reklamowanie wadliwego towaru potrafi być przykrym doświadczeniem. Unikamy konfrontacji ze sprzedawcą, gdyż najczęściej nie czujemy się do końca pewnie w (…)

Zobacz więcej
23 czerwca 2020

NND Integrum odpowiedzią na potrzeby branży farmaceutycznej

Nasza firma od ponad 25 lat produkuje i wdraża rozwiązania służące do usprawnienia obiegu informacji w firmach, kładąc szczególny nacisk (…)

Zobacz więcej
22 czerwca 2020

Referencje wdrożenia systemu NND Integrum w firmie farmaceutycznej Herbapol Wrocław

Herbapol Wrocław – specjalizuje się w wytwarzaniu produktów leczniczych na bazie surowców zielarskich. Jesteśmy największym producentem leków ziołowych w Polsce. Od (…)

Zobacz więcej
22 maja 2020

Kto ponosi koszty reklamacji i dlaczego warto je mierzyć (oraz ograniczać)?

Na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego art. 566 i 574 to sprzedający ponosi koszty związane z obsługą procesu reklamacyjnego. Co w (…)

Zobacz więcej
9 kwietnia 2020

Program do obsługi reklamacji – zastosowanie w praktyce

Na potrzeby jednego z naszych klientów przygotowaliśmy rozwiązanie usprawniające pracę z reklamacjami. Przedstawione założenia poprzedziliśmy projektem szczegółowym wykonanym wspólnie z (…)

Zobacz więcej
25 marca 2020

Jak przygotować się na elektroniczny obieg faktur?

Chcąc przystąpić do zmiany sposobu obsługi faktur kosztowych w przedsiębiorstwie należy dokładnie poznać obecny sposób ich obsługi, przygotować organizację oraz (…)

Zobacz więcej
20 marca 2020

Koronawirus SARS-CoV-2 a ciągłość działania

Z uwagi na zaistniałą sytuację zagrożenia epidemiologicznego koronawiusem SARS-CoV-2 przekazujemy podstawowe informacje związane z ciągłością działania naszej organizacji. Wszystkie nasze procesy (…)

Zobacz więcej
30 lipca 2019

Zarządzanie umowami w elektronicznym obiegu dokumentów

Jak usprawnić proces zarządzania umowami?   Nie trzeba nikogo przekonywać, że negocjowanie umów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu biznesowego. Odpowiednio (…)

Zobacz więcej