Powrót

Pracownik wsparcia technicznego IT

1 lutego 2022

O projekcie

Jednym z głównych procesów naszej firmy jest wsparcie aktywnych Klientów wykorzystujących nasze produkty. Nowe wdrożenia dają nam możliwość rozwoju naszego działu serwisu.

 

Twój zakres obowiązków 

  • wsparcie serwisowe klientów firmy (w większości jest to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla kilku wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne, pomoc w rozwiązywaniu napotkanych w aplikacji problemów)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami,
  • aktualizacja dokumentacji produktów (współpraca z zespołem pracowników działu serwisu)
  • współpraca z zespołami programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji)
  • sporadyczne testy oferowanych przez firmę aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji aplikacji)
     

 Nasze wymagania 

  • komunikatywność

  • łatwość przyswajania wiedzy z branży IT (w zakresie obsługi oraz funkcjonalności aplikacji webowych)

  • biegłość w posługiwaniu się komputerem w środowisku Windows (wraz z podstawową obsługą pakietów MS Word, MS Excel)

  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji

  • chęć do nauki oraz rozwoju, gotowość do podejmowania wyzwań zawodowych

 

Mile widziane 

  • prowadzenie rozmowy biznesowej w języku angielskim

 

Takie dajemy możliwości rozwoju 

  • czas na rozwój Twoich pomysłów 
  • szkolenia wewnątrzfirmowe 
  • szkolenia zewnętrzne 
  • wymiana wiedzy technicznej w firmie 

 

To oferujemy 

  • umowę o pracę
  • wsparcie zespołu z doświadczeniem
  • swobodną atmosferę pracy
  • stabilne warunki zatrudnienia 
  • niezbędne narzędzia pracy 
  • prywatną opiekę medyczną 

 

Benefity 

  •  prywatna opieka medyczna 
  •  ubezpieczenie na życie
  •  możliwość pracy zdalnej 
  •  elastyczny czas pracy 
  •  brak dress code’u 
  •  kawa / herbata 
  •  parking dla pracowników 

 

Etapy rekrutacji 

  1. Weryfikacja zgłoszenia 
  2. Przesłanie zadania sprawdzającego wiedzę 
  3. Ocena wykonanego zadania 
  4. Zdalna sesja i poznanie się, wymiana informacji 
  5. Przedstawienie oferty 
  6. Negocjacje warunków współpracy 
  7. Ostateczna obustronna decyzja 

Zapraszamy do kontaktu!

Wyślij swoje zgłoszenie