Pracownik wsparcia technicznego IT
O projekcie
Jednym z głównych procesów naszej firmy jest wsparcie aktywnych Klientów wykorzystujących nasze produkty. Nowe wdrożenia dają nam możliwość rozwoju naszego działu serwisu.
Twój zakres obowiązków
- wsparcie serwisowe klientów firmy (w większości jest to praca zdalna)
- kompleksowa opieka serwisowa dla kilku wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne, pomoc w rozwiązywaniu napotkanych w aplikacji problemów)
- budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami,
- aktualizacja dokumentacji produktów (współpraca z zespołem pracowników działu serwisu)
- współpraca z zespołami programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji)
- sporadyczne testy oferowanych przez firmę aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji aplikacji)
Nasze wymagania
komunikatywność
łatwość przyswajania wiedzy z branży IT (w zakresie obsługi oraz funkcjonalności aplikacji webowych)
biegłość w posługiwaniu się komputerem w środowisku Windows (wraz z podstawową obsługą pakietów MS Word, MS Excel)
umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
chęć do nauki oraz rozwoju, gotowość do podejmowania wyzwań zawodowych
Mile widziane
- prowadzenie rozmowy biznesowej w języku angielskim
Takie dajemy możliwości rozwoju
- czas na rozwój Twoich pomysłów
- szkolenia wewnątrzfirmowe
- szkolenia zewnętrzne
- wymiana wiedzy technicznej w firmie
To oferujemy
- umowę o pracę
- wsparcie zespołu z doświadczeniem
- swobodną atmosferę pracy
- stabilne warunki zatrudnienia
- niezbędne narzędzia pracy
- prywatną opiekę medyczną
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
Etapy rekrutacji
- Weryfikacja zgłoszenia
- Przesłanie zadania sprawdzającego wiedzę
- Ocena wykonanego zadania
- Zdalna sesja i poznanie się, wymiana informacji
- Przedstawienie oferty
- Negocjacje warunków współpracy
- Ostateczna obustronna decyzja
Zapraszamy do kontaktu!