Kwalifikacja i ocena dostawców
Czy chcesz ograniczyć ryzyko związane z zakupami w Twoim przedsiębiorstwie?
Czy chcesz usprawnić kontrolę nad jakością wyrobów dostarczanych do Twojej firmy?
Czy zależy Ci na budowaniu długofalowej współpracy z rzetelnymi dostawcami?
Cel zakupu
NND Suppliers to przydatne narzędzie informatyczne dla osób, które odpowiedzialne są za kwalifikację i ocenę dostawców w przedsiębiorstwie. Głównym założeniem systemu jest usprawnienie i utworzenie bazy ocen dostawców, pojedynczych dostaw, a także utworzenie i automatyczna aktualizacja rejestru dostawców kwalifikowanych.
Korzyści
Program pozwala zaoszczędzić czas poświęcany na ocenę dostaw i dostawców oraz na analizę danych zgromadzonych w systemie. Dzięki uzyskanym informacjom możemy podjąć lepszą decyzję co do wyboru dostawcy, a także mamy skuteczne argumenty podczas negocjacji cenowych z kontrahentami. W efekcie końcowym uzyskujemy podniesienie jakości własnych wyrobów poprzez trafny wybór i współpracę wyłącznie z najlepszymi dostawcami.
Funkcjonalność i zastosowanie naszego oprogramowania
BAZA DOSTAWCÓW
- Rejestracja i kwalifikacja dostawców.
- Prowadzenie elektronicznej ewidencji i zarządzanie bazą dostawców.
- Integracja bazy z systemami zewnętrznymi.
- Przyporządkowanie kontrahentów do wybranego asortymentu.
OCENA DOSTAWCÓW
- Tworzenie szablonów ocen pod kątem różnych kryteriów, przypisywanie wag do każdego kryterium itd.
- Sporządzenie okresowej oceny dostawcy.
- Przeprowadzenie wielostopniowej i wielowątkowej (jakościowa, ilościowa, porównawcza pod kątem asortymentu) oceny każdej dostawy.
- Poinformowanie osoby zainteresowanej o potrzebie dokonania oceny.
ANALIZA WYNIKÓW
- Automatycznie tworzące się rankingi (aktualizacja list kwalifikowanych dostawców).
- Szybkie wyszukiwanie dostawców pod kątem asortymentu, zamówień i przeprowadzonych ocen.
- Przejrzysta prezentacja danych powstałych w wyniku oceny dostawców lub poszczególnych dostaw.
- Historia oceny dostaw.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Integracja programu z zewnętrznym systemem do generującym zamówienia.
- Synchronizacja zamówienia z bazą asortymentów.
- Przeprowadzenie jedno lub wieloetapowej oceny każdego zamówienia.
- Sporządzenie i wysłanie raportu do wybranego klienta pokazującego jego ocenę pod kątem zrealizowanych zamówień.
OBIEG INFORMACJI
- Akceptacja i ocena dostawców przez osoby wyznaczone w systemie.
- Przeprowadzanie ocen wieloetapowych z udziałem uprawnionych pracowników.
- Integracja z innymi narzędziami informatycznymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie (ERP, MRP, WMS, SCM).