Elektroniczny obieg umów
Czy zdarzyło się, że zaskoczył Cię koniec obowiązywania umowy?
Czy chcesz sprawnie śledzić zmiany w trwających umowach?
Czy obieg umowy trwa w twojej firmie za długo?
A może zdarzyło się, że umowa zaginęła?
Cel zakupu
System usprawnia pracę z umowami. Pozwala na metryce dostosowanej do potrzeb klienta (używamy do tego kreatora) opisać umowę. Automatycznie nadaje uprawnienia do dokumentu, pozwala definiować termin obowiązywania umowy wraz z wysyłaniem przypomnień wskazanym użytkownikom. Wbudowany kreator raportów umożliwia analizę zawsze aktualnych danych. Program może być rozbudowany o obieg wykorzystując silnik workflow. W ten sposób archiwum umów zmienia się w aplikację nadzorującą cały proces pracy z dokumentem: od projektu do wersji końcowej. Kroki obiegu, role pracowników jak i terminy reakcji tworzone są w kreatorze i możliwe do zapisania jako szablony. Obieg startować może zaraz po zapisaniu dokumentu bazując na danych wejściowych i automatycznie dobierać odpowiedni szablon postępowania. System może być zintegrowany z zewnętrzną bazą danych (np. baza kontrahentów) lub innymi typami dokumentów, np. obieg zamówień, faktur. W ten sposób w jednym programie istnieje możliwość nadzorowania całego procesu – od umowy po jej rozliczenie.
Korzyści
Pracownicy korzystający z systemu mają dostęp do zarejestrowanych umów w czasie rzeczywistym. Pozwala, to na szybką reakcję w momencie kontaktu z klientem.Zabezpieczone umowy w formie elektronicznej pozwalają na monitorowanie kto i kiedy miał do nich dostęp. Dzięki takiej metodzie mamy pewność , że nasze umowy są bezpieczne.Centralne elektroniczne archiwum umów umożliwia szybkie przeszukiwanie zarówno po słowach kluczowych jak i pełnotekstowo co skraca poszukiwania umowy.Pracownicy wykorzystujący workflow (obieg dokumentu) mogą śledzić umowę w czasie całego obiegu i upewnić się kto w danej chwili nad nią pracuje.Każda osoba związana z umową będzie otrzymywała odpowiednie powiadomienia, aby ułatwić kontrolę terminów.
Funkcjonalność i zastosowanie naszego oprogramowania
DOSTĘP DO PROGRAMU
- Program jest modułem systemu NND Integrum, dzięki czemu może być rozwijany o inne produkty
- Użytkownicy pracują z programem za pośrednictwem przeglądarki internetowej, bez konieczności instalowania oprogramowania na komputerach. Pracownicy mogą również wykorzystywać urządzenia mobilne
- Aplikacja umożliwia zarządzanie dostępem do programu (kontami i uprawnieniami pracowników)
REJESTRACJA UMOWY
- Możliwość rejestracji plików każdego typu z dowolnych źródeł
- Podłączanie pliku z dysku
- Automatyczne zaczytywanie załączników z wiadomości email przesłanej na dedykowaną skrzynkę pocztową
- Automatyczny import zeskanowanych dokumentów za pomocą skanera
- Metryka umowy w programie jest dopasowywana do potrzeby klienta
- Wykorzystywanie automatycznych masek do wskazanych pól (np. data rejestracji, numer umowy, itp)
- Nadawanie uprawnień pracownikom na różnych poziomach(np. przegląd, modyfikacja danych)
- Określanie terminu ważności umowy wraz z terminem przypominającym o jej wygaśnięciu
- Możliwość określenia specyficznych warunków umowy, które powinny być wyróżnione
- Podłączanie pod metrykę umowy aneksów oraz innych istotnych załączników
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
- Wbudowane narzędzie wyszukiwania umów z wykorzystaniem kryteriów wyszukiwania
- Graficzna prezentacja zmian w umowie w wyniku zarejestrowanych powiązanych dokumentów zmieniających postanowienia i parametry umowy
- Wbudowany kreator raportów pozwalający na tworzenie różnych zestawień
- Budowanie uprawnień do dokumentów na podstawie struktury organizacyjnej klienta
OBIEG UMOWY
- Wbudowany kreator umożliwiający tworzenie dowolnych ścieżek obiegu umowy
- Każdy krok w obiegu pozwala przypisać akcję, termin realizacji oraz odpowiedzialnego pracownika
- Możliwość wymuszenia dodania załącznika, opinii do wskazanych kroków obiegu
- Przygotowane ścieżki obiegu mogą być zapisywane w formie szablonów
- Wybór ścieżki obiegu może następować automatycznie na podstawie warunków określonych podczas rejestracji
- Status umowy zmienia się automatycznie po jej wygaśnięciu, a pracownicy otrzymują powiadomienie
INNE CIEKAWE FUNKCJE
- Możliwość rozliczania godzinowego pracowników kancelarii prawnych
- Pełna historia zmian następujących w trakcie procesowania umowy
- Dostęp do centralnego rejestru umów z różnych lokalizacji wg. przydzielonych uprawnień
- Proste pełnotekstowe wyszukiwanie umowy – zajmuje kilka sekund
- Możliwość współpracy z kodami kresowymi – prosta identyfikacja umowy w postaci papierowej
- Integracja z elektronicznym podpisem kwalifikowanym