Cel zakupu

NND Suppliers to przydatne narzędzie informatyczne dla osób, które odpowiedzialne są za kwalifikację i ocenę dostawców w przedsiębiorstwie. Głównym założeniem systemu jest usprawnienie i utworzenie bazy ocen dostawców, pojedynczych dostaw, a także utworzenie i automatyczna aktualizacja rejestru dostawców kwalifikowanych.

Korzyści

Program pozwala zaoszczędzić czas poświęcany na ocenę dostaw i dostawców oraz na analizę danych zgromadzonych w systemie. Dzięki uzyskanym informacjom możemy podjąć lepszą decyzję co do wyboru dostawcy, a także mamy skuteczne argumenty podczas negocjacji cenowych z kontrahentami. W efekcie końcowym uzyskujemy podniesienie jakości własnych wyrobów poprzez trafny wybór i współpracę wyłącznie z najlepszymi dostawcami.

Funkcjonalność i zastosowanie naszego oprogramowania

BAZA DOSTAWCÓW

  • Rejestracja i kwalifikacja dostawców.
  • Prowadzenie elektronicznej ewidencji i zarządzanie bazą dostawców.
  • Integracja bazy z systemami zewnętrznymi.
  • Przyporządkowanie kontrahentów do wybranego asortymentu.

OCENA DOSTAWCÓW

  • Tworzenie szablonów ocen pod kątem różnych kryteriów, przypisywanie wag do każdego kryterium itd.
  • Sporządzenie okresowej oceny dostawcy.
  • Przeprowadzenie wielostopniowej i wielowątkowej (jakościowa, ilościowa, porównawcza pod kątem asortymentu) oceny każdej dostawy.
  • Poinformowanie osoby zainteresowanej o potrzebie dokonania oceny.

ANALIZA WYNIKÓW

  • Automatycznie tworzące się rankingi (aktualizacja list kwalifikowanych dostawców).
  • Szybkie wyszukiwanie dostawców pod kątem asortymentu, zamówień i przeprowadzonych ocen.
  • Przejrzysta prezentacja danych powstałych w wyniku oceny dostawców lub poszczególnych dostaw.
  • Historia oceny dostaw.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  • Integracja programu z zewnętrznym systemem do generującym zamówienia.
  • Synchronizacja zamówienia z bazą asortymentów.
  • Przeprowadzenie jedno lub wieloetapowej oceny każdego zamówienia.
  • Sporządzenie i wysłanie raportu do wybranego klienta pokazującego jego ocenę pod kątem zrealizowanych zamówień.

OBIEG INFORMACJI

  • Akceptacja i ocena dostawców przez osoby wyznaczone w systemie.
  • Przeprowadzanie ocen wieloetapowych z udziałem uprawnionych pracowników.
  • Integracja z innymi narzędziami informatycznymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie (ERP, MRP, WMS, SCM).