System dystrybucji pasków wynagrodzeń
Przy współpracy z naszym klientem zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy aplikację do dystrybucji pasków wynagrodzeń i innych dokumentów finansowych.
Cel aplikacji
Celem wdrożenia aplikacji do dystrybucji pasków wynagrodzeń jest usprawnienie i ułatwienie procesu dystrybucji tzw. pasków płacowych pracownikom. Dzięki temu narzędziu, firma może uniknąć kosztów i strat wynikających z drukowania oraz dystrybucji dokumentów fizycznie, a jednocześnie zwiększyć bezpieczeństwo danych poprzez kontrolę dostępu tylko dla uprawnionych użytkowników. Wdrożenie tej aplikacji pozwala na oszczędność czasu, co z kolei umożliwia pracownikom skupienie się na innych zadaniach, a firmie na osiągnięcie wyższej efektywności i zadowolenia klientów.
Funkcjonalności:
- Autoryzacja użytkowników z wykorzystaniem dwuetapowej weryfikacji.
- Użytkownicy po zalogowaniu się i autoryzacji, mają dostęp do listy dokumentów z systemu księgowego (paski płacowe, PIT, inne dokumenty).
- Pracownicy, którzy świadczyli usługi na rzecz firmy, mogą pobierać swoje listy płac w formie cyfrowej z aplikacji.
- Integracja z systemem księgowym klienta pozwala na automatyzację dystrybucji dokumentów (import danych, ich walidacja, a następnie umieszczenie na portalu wraz z informowaniem użytkoników końcowych).
- System obsługuje wiele języków i jest dostępny na rozwiązania mobilne (tablety, telefony).
- Aplikacja umożliwia łatwą aktualizację danych pracownika i automatyczne przekazanie ich do działu kadr klienta.
Korzyści:
- Oszczędność czasu: pracownicy klienta nie muszą już zajmować się cykliczną wysyłką dokumentów dla tysięcy pracowników zewnętrznych.
- Oszczędność pieniędzy: Czas pracowników klienta, koszty administracyjne oraz wyeliminowanie dotychczasowych błędów związanych z obsługą procesu procesu generuje oszczędności dla naszego klienta.
- Poprawa jakości: pracownicy świadczący usługi dla klienta otrzymują informacje na czas i dostęp do automatycznie budowanego repozytorium danych. Dzięki temu nie czas obsługi personelu przez dział kadr został znacząco zminimalizowany. Aktualizacja danych pracowniczych dodatkowo wpływa na jakość bazy danych o pracownikach i zmieniających się informacjach (adresy, numery kontaktowe, itp.).